Wednesday, April 29, 2009

PESTA BUKU 2009 – Kunjungan Kedua

Sehari sebelum hari terakhir Pesta Buku iaitu Sabtu 25 April sekali lagi aku pergi, tapi kali ini memang aku nak borong pun. Creative Enterprise menawarkan novel-novel yang bukan terkini dengan harga RM5.00 senaskah. Apa lagi borong….. borong……..boronglah. Yahooo…..Aku pergi ke Gerai Alaf 21 beli buku karya Lily Haslina Nasir dan Rose Iskandar(Nora Ismail) . Pekan Ilmu pula aku beli karya Abot yang di pesan oleh anak aku Zahra yang sedang belajar di Kuala Terengganu. Sebenarnya aku tak puas hati sebab aku nak beli banyak lagi, tapi malangnya ATM Machine Maybank tak ada. Kecewa benar rasa hati ku. Namun aku tetap rasa gembira sebab buku-buku yang aku beli bolehlah jadi stok untuk satu tahun. Betul ke….atau tak sampai berapa hari je…..buku-buku tu habis dibaca. Anyway aku gembira juga sekurang-kurangnya aku menyokong industri buku tempatan. Kalau tidak kita siapa lagi. Sama je novel orang putih tu…..Dari remaja dulu baca Enid Blytonlah, Sidney Sheldon lah….dan ramai lagi.Kini dah ada penulis tempatan jangan kita pelekehkan mereka. Mereka juga ada bakat masing-masing.
Koleksi buku-buku yang aku beli






2 comments:

Lily Haslina Nasir said...

salam ..
selamat membaca semua novel yg dibeli!

ummi said...

salam...cuba la buat templat yg menarik sikit...